Vážení zákazníci, pokud očekáváte balíček do Zásilkovny, nebo ho už u nás máte, rádi Vám ho přivezeme i s nákupem až domů.

Reklamace

REKLAMACE

 

Něco se nepovedlo ? To nás mrzí, vše spolu jistě dáme ihned dopořádku.. :)

 

 

Před podáním reklamace se seznamte s bodem 7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A REKLAMACE ZBOŽÍ Obchodních podmínek.

Reklamaci u naší společnosti uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. V případě poškozeného obalu, doporučujeme zboží od dopravce nepřebírat a okamžitě nás o této situaci informovat, protože za vzniklé škody při přepravě odpovídá dopravce, převzetím se vystavujete možným problémům při reklamaci, případně odstoupení od smlouvy.

O reklamaci nás informujte prostřednictvím reklamačního formuláře, který je ke stažení zde. Reklamační formulář prosím vytisknete, vyplňte a poté buď naskenujte a pošlete emailem, nebo originál pošlete s reklamovaným zbožím. Reklamované zboží zabalte do vhodného obalu, aby při přepravě nemohlo dojít k jeho poškožení či zniční, přiložte kopii faktury prokazující koupi zboží a odešlete na adresu:

REKLAMACE

Fit Boss cz s.r.o.
Bělečská 36
190 14 Praha - Klánovice

POZOR! Reklamované zboží zaslané na dobírku nebo zboží poškozené nevhodným zabalením nebude převzato!

Reklamace včetně případného odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme na delší lhůtě.